Що потрібно знати при певних видах порушень

Що потрібно знати при певних видах порушень

                                                                     ВИДИ ПОРУШЕНЬ.
     1. Алкоголь.
     ЗА КЕРМОМ ПИТИ, ВЖИВАТИ НАРКОТИЧНІ ТА ІНШІ „ГАЛЬМУЮЧІ” РЕЧОВИНИ НЕ МОЖНА! ПЕРЕДАВАТИ ТЗ ОСОБАМ, ЩО СПОЖИЛИ ТЕЖ НЕ МОЖНА. ВІДМОВЛЯТИСЯ ВІД ОГЛЯДУ НЕ МОЖНА (штраф 2550–3400 грн. або позбавлення прав на 1–2 роки або арешт на 7-10 діб).
     Проходження огляду – обов'язково. За бажанням водія пройти огляд можна у медичній установі, а не дихати в трубку. Огляд може бути проведено лише протягом двох годин з моменту виявлення. Кожен огляд реєструється в журналі.
     В Україні немає мінімальної дози алкоголю, при якій можна сідати за кермо. Будь-який нетверезий стан є підставою для залучення, У ТОМУ ЧИСЛІ І ЗНАХОДЖЕННЯ В ПОХМІЛЬНОМУ СТАНІ!!!
     Якщо упевненість у відсутності сп'яніння СТОВІДСОТКОВА, можна сміливо проходити огляд, а потім стягати вчинений збиток і компенсувати незручності.

     2. Перевищення швидкості.
     Відповідальність передбачена лише за перевищення швидкості більш ніж на 20 км/год і більш ніж на 50 км/год. У першому випадку справу розглядає сам співробітник ДАІ, в другому – СУД.
     Перевищення швидкості може бути зафіксоване лише Радаром. Жодними іншими засобами довести факт перевищення швидкості НЕ МОЖНА!
     Таким чином, доказами правопорушення будуть:
- протокол;
- дані радара;
- ваші пояснення.
     Факт фіксації перевищення швидкості ще не означає, що це порушення належить саме вам.
     Так, якщо РАДАР не озброєний засобами фото-фіксації, а має лише секундомір, що фіксує час з моменту перевищення швидкості, то і довести, що ця швидкість належить саме вам практично неможливо, якщо лише у ваших поясненнях не буде написано: «винний, виправлюсь» або «поспішав, каюсь» або «прошу попередити». Штраф за перевищення швидкості вагається від 255 до 680 грн. (за це варто боротися).
     Отже, якщо вас зупинили за перевищення швидкості, окрім всього викладеного в ЧАСТИНІ 1, в протоколі в графі «ПОЯСНЕННЯ» потрібно вказати:
- до зупинки мого транспортного засобу працівниками міліції я рухався з дозволеною швидкістю, не перевищуючи допустиму межу. Про це можу говорити точно, оскільки безпосередньо перед зупинкою мого ТЗ я звернув увагу на свідчення спідометра, вони склали менш «___» км/год;
- працівником міліції мені на огляд був наданий прилад, на табло якого було вибито значення «____» і увімкнений лічильник часу. За твердженням співробітника міліції, цей прилад зафіксував швидкість, з якою рухався мій автомобіль і час з моменту фіксації. Проте, на моє питання про те, яким чином співробітник міліції ідентифікував показання свого приладу і мій автомобіль, останній відповів, що це і так очевидно;
- прилад, яким зафіксована швидкість має серію «___», номер __________, називається _______________________.
     Якщо факт перевищення швидкості зафіксований радаром з функцією фото-фіксації, а на знімку чітко видно номер вашого транспортного засобу, то, окрім всього викладеного в ЧАСТИНІ 1, в протоколі в графі «ПОЯСНЕННЯ» потрібно вказати:
- до зупинки мого транспортного засобу працівниками міліції я рухався з дозволеною швидкістю, не перевищуючи допустиму межу. Про це можу говорити точно, оскільки безпосередньо перед зупинкою мого ТЗ я звернув увагу на свідчення спідометра, вони склали менш «___» км/год;
- прилад, яким зафіксована швидкість має серію «___», номер __________, називається __________________.
     У обох випадках заявляти всі чергові клопотання ОБОВ'ЯЗКОВО.

     3. Порушення правил користування ременями безпеки і мотошоломами, порушення вимог дорожніх знаків і розмітки, зупинки, стоянки, порушення правил руху ТЗ по тротуарах або пішохідних доріжках, порушення правил проїзду перехресть, зупинок суспільного транспорту і ненадання переваги в русі маршрутним ТЗ, порушення правил обгону і зустрічного роз'їзду, безпечної дистанції або інтервалу, розміщення ТЗ на проїжджій частині, рухи по автомагістралях, користування приладами освітлення і попереджувальними сигналами при початку руху або зміні направлення руху, їх використання з порушенням стандартів, переоснащення з порушенням стандартів, правил користування засобами зв'язку, навчальної їзди.
     Доказами перерахованих вище порушень можуть бути:
- протокол;
- фотознімок, відео-зйомка;
- ваші пояснення;
- свідчення свідків.
     Виконання всіх пунктів, викладених в ЧАСТИНІ 1 є обов'язковими.
     Фотознімок і відео-зйомка в ході розгляду стануть предметом ретельного вивчення, тому клопотання заявляти обов'язково.
     У випадку, якщо працівники міліції вказали/знайшли свідків, в протоколі в розділі «ПОЯСНЕННЯ» обов'язково вкажіть, що свідки були запрошені співробітниками міліції значно пізніше за вашу зупинку і нічого бачити просто не могли.
     Всі останні розбори будуть зроблені пізнішими, після заяви вами клопотань, оскільки кожен випадок індивідуальний. Головне відхиляйте саму подію правопорушення і вашу причетність до нього.

     4. Порушення правил проїзду пішохідних переходів, ненадання переваги пішоходам на нерегульованих переходах, ненадання переваги ТЗ аварійно-рятівних і пожежних служб, меддопомоги, міліції, що рухається з включеними спецсигналами, порушення правил зупинки або стоянки, що створює перешкоди дорожньому руху або його безпеці, створення аварійної ситуації, порушення правил проїзду з/д переїздів, створення аварійної ситуації, що стали причиною аварійної ситуації.
     Всі вказані вище порушення є серйозними і мають на увазі під собою як мінімум другого учасника дорожнього руху, якому ви своїми діями «причинили незручність».
     Таким чином, вслід за протоколом, ДУЖЕ істотним доказом вашої провини будуть:
- свідчення пішохода якого ви не пропустили;
- свідчення водія аварійно-рятівних і пожежною служб, меддопомоги, міліції, яким ви не дали переваги, а вони рухалися з включеними спецсигналами;
- свідчення учасників дорожнього руху, яким ваша стоянка або зупинка конкретно створила перешкоди;
- свідчення учасників дорожнього руху, для яких ви створили аварійну ситуацію;
- свідчення машиніста тепловоза, якому ви створили аварійну ситуацію.
     Без таких свідчень довести вашу причетність до правопорушення і винність в його здійсненні практично неможливо.
     Тому, в разі зупинки за такі порушення, вашим головним завданням є затягування процедури пошуку документів і так далі, щоб дати можливість особам, свідчення яких потрібні співробітникам ДАІ, проїхати або пройти місце вашої зупинки.
     Якщо, не дивлячись на ваші старання, співробітники ДАІ знайшли тих, кому ви перешкодили, в розділі «ПОЯСНЕННЯ» протоколу ви обов'язково повинні написати, що не ви своїми діями створили, а для вас була створена аварійна обстановка:
- пішохід перебігав дорогу безпосередньо перед ТЗ, у невстановленому місці і на заборонний сигнал;
- ви не лише не перешкоджали проїзду ТЗ з блималками, але і надали їм абсолютну перевагу;
- водій іншого ТЗ грубо порушив ПДД, що змусило вас різко гальмувати, змінювати направлення руху і так далі.
     Після цього обов'язково потрібно доповнити «ПОЯСНЕННЯ» такою фразою: вважаю, що співробітник міліції неправильно оцінив реальну дорожню обстановку і розібрав ситуацію, тому наполягаю на проведенні авто-технічної експертизи.
     За законом свідчення порушника, свідка і потерпілого є приблизно рівнозначними, тому, в разі їх суперечності, потрібно буде ретельніше «встановити істину».
     Порушення правил зупинки і стоянки завжди можна і потрібно пояснювати тим, що зупинка або стоянка викликана тим, що заглох двигун або в автомобілі була виявлена несправність, яка зумовила негайну зупинку ТЗ для уникнення наслідків. При цьому важливим є те, що у вас ОБОВ'ЯЗКОВО має бути включена аварійна сигналізація.

Copyright © 2007-2008 Антон Бобру

Літературна скарбниця митця Сайт Рівненського клубу любителів Вартбурга Сайт посвящен автомобилям Barkas