«адача: зменшити боковий прол≥т м≥ж кузовом та дорогою.
—початку ¤ думав застосувати гумов≥ накладки (пластини),
але перев≥ривши х≥д автомоб≥л¤ в р≥зних умовах (на грунт≥вц≥, на ¤мах :) тобто на наших дорогах),
¤ зрозум≥в що по боках автомоб≥л¤ дорожний прол≥т в≥дчутно зм≥нюЇтьс¤ лише посередин≥ кузова (не стосуЇтьс¤ з≥скакуванн¤ з бордюр≥в). Ѕуло прийн¤то р≥шенн¤ використати скловолокно.
ќсь так почала вигл¤дати машина п≥сл¤ ≥нстал¤ц≥њ "бокових юбок".
ƒорожн≥й прол≥т б≥л¤ переднього колеса зменшивс¤ з 23 см. до 13 см., б≥л¤ заднього колеса з 30 см. до 18 см.,
≥ посередин≥ з 26 см. до 18 см.
1. Ѕоковий обв≥с ¤ зробив по шаблону заздалег≥дь п≥д≥гнаному ≥ виготовленому з п≥нопласту. 2. Ўаблон обмазував скловолокнистою шпатл≥вкою (fiberglass putty) з дом≥шуванн¤м армуючих волокон, посередин≥ м≥ж шарами шпатл≥вки поклав армос≥тку (продаЇтьс¤ в буд≥вельних магазинах). 3. ѕо зовн≥шн≥й (видим≥й сторон≥) пройшовс¤ пол≥еф≥рною шпатл≥вкою (polyester putty), що зробило поверхню гладкою. 4. ѕ≥сл¤ шл≥фуванн¤ готов≥ детал≥ покрив р≥дкою шпатл≥вкою, прошл≥фував ≥ нан≥с 1 шар акрилового 2-компонентного грунта (acryl filler + hardener for acryl filler). 5. ѕ≥сл¤ висиханн¤ грунта перейшов до фарбуванн¤ обв≥су п≥д кол≥р кузова автомоб≥л¤ (бежевий). ¬икористав акрилову 2-компонентну фарбу (2 шари) (acryl autoenamel + hardener for autoenamel), зверху вкрив акриловим 2-компонентним лаком (auto lacquer + hardener for auto laquer). 6. ќск≥льки до днища кузова прилаштована св≥тлод≥одна п≥дсв≥тка, то внутр≥шню сторону обв≥с≥в пофарбував хромовою св≥тло-в≥дбивною фарбою ≥з балончика.
(¤к показала, що правда жорстка, експлуатац≥¤ - хрому: вистачило не надовго, пил та бруд з п≥д колес вимив його начисто) 7. р≥пленн¤ зд≥йснював до кузова шурупами, заган¤ючи обв≥с п≥д гумовий ущ≥льнювач.