Влаштування прямоточної випускної системи BOSAL замість заводської на Вартбург 1,3
Влаштування прямоточної випускної системи BOSAL
замість заводської на Вартбург 1,3


Вартбург 1,3 - ось так змінився вигляд випускної системи

Задача: демонтувати заводський (прогнивший) глушник, на нікельований прямоток від "BOSAL".

Вартбург 1,3 - це оригінал глушника

Для вільного руху вихлопних газів, було вирішено демонтувати заводський глушник разом з резонатором.
Ось таке фірмове тиснення на банці прямотоку.

Вартбург 1,3 - BOSAL фірмове тиснення Вартбург 1,3 - BOSAL фірмове тиснення

Принцим дії прямоточного глушника з резонатором простий:
на холостих оборотах вихлопні гази встигають "глушитися" в резонаторі,
але тільки натискаєте на педаль акселератора газ виривається з відповідним звуком без перешкод.

Вартбург 1,3 - вигляд прямотоку Вартбург 1,3 - наскрізний проліт прямотоку

Скільки спритності додалося, сказати важко, але на розгін автомобіля з місця вплинуло суттєво.
Без сумніву зовнішній нікельований вигляд вихлопної системи справляє гарне враження.

Вартбург 1,3 - з нікельованою прямоточною випускною системою

Спитаєте про відчуття?! ...Літак! Одним словом. :)

матеріал  кількість   ціна,грн.   сума,грн. 
Прямоточний глушник "BOSAL"  1 шт.  580,00  580,00
Випускна труба  ~2,5 м.  40,00  40,00
Коліна випускної труби  2 шт.  15,00  30,00
Гумові кронштейни  3 шт.  5,00  15,00
Додаткові витрати, монтаж  150,00  150,00
всього грн.:   815,00грн. 
витрата часу:   ~5год. 

Прогазовку можна скачати та прослухати. (1,61Mb)
Особлива подяка за матеріали Рівненській фірмі ТзОВ "РЕАЛ АВТО" та за монтаж Олександру.
Copyright © 2007 Антон Бобру
Используются технологии uCoz