Влаштування прямоточної випускної системи BOSAL
замість заводської на Вартбург 1,3
Задача: демонтувати заводський
(прогнивший) глушник, на нікельований прямоток від "BOSAL".
Для вільного руху вихлопних газів, було вирішено демонтувати заводський глушник разом з резонатором.
Ось таке фірмове тиснення на банці прямотоку.
Принцим дії прямоточного глушника з резонатором простий:
на холостих оборотах вихлопні гази встигають "глушитися" в резонаторі,
але тільки натискаєте на педаль акселератора газ виривається з відповідним звуком без перешкод.
Скільки спритності додалося, сказати важко, але на розгін автомобіля з місця вплинуло суттєво.
Без сумніву зовнішній нікельований вигляд вихлопної системи справляє гарне враження.
Спитаєте про відчуття?! ...Літак! Одним словом. :)
|
матеріал |
кількість |
ціна,грн. |
сума,грн. |
Прямоточний глушник "BOSAL" |
1 шт. |
580,00 |
580,00 |
Випускна труба |
~2,5 м. |
40,00 |
40,00 |
Коліна випускної труби |
2 шт. |
15,00 |
30,00 |
Гумові кронштейни |
3 шт. |
5,00 |
15,00 |
Додаткові витрати, монтаж |
|
150,00 |
150,00 |
всього грн.: |
|
| 815,00грн.
|
витрата часу: |
|
| ~5год. |
|
Прогазовку можна скачати та прослухати.
(1,61Mb)
Особлива подяка за матеріали Рівненській фірмі
ТзОВ "РЕАЛ АВТО" та за монтаж Олександру.
Copyright © 2007 Антон Бобру
Используются технологии
uCoz